DPP přistoupil k modernizaci Infocentra, které s více než 200 tisíci klientů patří k nejvytíženějším kontaktním místům společnosti, z důvodu nevyhovujícího řešení interiéru a kapacity prostoru. Modernizace byla zahájena v polovině září. Během přestavby byl zjednodušen přístup k prodejním přepážkám a zpřehledněn prostor pro cestující. Zaměstnancům Infocentra výrazně zjednoduší práci nové ekonomičtější řešení interiéru za přepážkami.
Cestujícím bude otevřeno v pondělí až pátek od 6,00 do 20,00 hodin a v sobotu od 9,30 do 17.00 hodin. I po rekonstrukci Infocentra budou moci cestující nadále na Hradčanské využívat komplexní služby městské hromadné dopravy.
„Stejně jako v nedávno otevřeném Infocentru ve stanici Můstek nabídneme cestujícím i na Hradčanské plnou škálu služeb i sortimentu dárkových předmětů DPP. Pobočku Infocentra podle plánu otevíráme ještě před očekávanou zvýšenou poptávkou po ročních kupónech,“ uvedl Miroslav Sedlmajer, vedoucí odd. Střediska dopravních informací.